Opinia użytkownika: Magdalena_91
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Parking sklepu był odśnieżony, dzięki czemu bez trudu znalazłam miejsce dla samochodu. Na sali sprzedaży znalazłam plastikowy koszyk (zaraz po przekroczeniu wejścia). Jeżeli chodzi o personel, to na każdym z działów można z łatwością znaleźć kogoś, kto może pomóc w odnalezieniu określonego produktu (ja szukałam kawy mrożonej w puszkach - przypadkowo napotkany pracownik od razu wskazał mi odpowiednie miejsce). Miałam niewiele zakupów, także postanowiłam poszukać kasy "do 10 produktów" - jak się okazało takie stoisko jest tuż koło wejścia na halę. Przede mną było tylko 2 klientów z niewielką ilością zakupów, także po chwili (3 minuty) i mój towar był skasowany (kompetentna i uprzejma kasjerka). Tuż przy stanowisku znalazłam "Ankietę - obsługa klienta na kasach i w Punkcie Informacji" - świadczy to o otwarciu firmy na klienta i jego oczekiwania. Po skasowaniu towaru ekspedientka podała mi kwotę rachunku, zapytała, czy biorę udział w programie lojalnościowym, wydała resztę i pożegnała.