Opinia użytkownika: Nayagare
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: W dniu 24.02.09 robiłam zakupy w hipermarkecie Kaufland w Piasecznie. Między innymi planowałam zakup paczkowanych tortilli. Po zrobieniu drobnych zakupów, rozpoczęłam szukanie tego produktu na dziale z pieczywem, gdzie go nie znalazłam. Zapytałam więc pracownicę działu, gdzie znajdę tortillę i wysłała mnie ona na dział "Nabiał". Tam również nie znalazłam produktu, więc zapytałam o niego pracownicę tego działu. Wysłała mnie ona do informacji. Przemierzyłam cały sklep i dotarłam do informacji, gdzie pracownica skonsultowała się z inną osobą i wskazała mi jako docelowy dział z makaronami i kaszami. Ponownie przeszłam przez cały sklep i w końcu znalazłam poszukiwaną tortillę. Cała sytuacja wykazała niedoinfomowanie pracowników i była męcząca dla mnie, jako klientki. Poza tym sklep był czysty, lady i szyby w dziale mięsnym bez zacieków i brudu, nie zauważyłam bałaganu wśród innych towarów. Na dziale z warzywami na dwie wagi dla klientów działała tylko jedna. Warzywa były świeże i nie zauważyłam żadnych zgniłych czy zepsutych sztuk. Nie odnotowałam też nigdzie braku towaru. Przy kasie nie miałam trudności z płaceniem kartą, kasjerka była życzliwa i pomocna. Wizyta w tym hipermarkecie nie zrobiła na mnie dobrego wrażenia - męczące było poszukiwanie towaru i brak informacji ze strony pracowników.