Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Do salonu poszłam aby wyjaśnić czemu rachunek jest wyższy niż moim zdaniem powinien. Pomyłka był moja oczywiście, ale konsultantka szybko i klarownie wyjaśniła o co chodzi i że korzystna będzie dla mnie zmiana taryfy i rezygnacja z pakietu sms i mms gdyż wchodzą w jego skład sms`y tylko w sieci, poza sieć idą z abonamentu. Jestem tylko użytkownikiem telefonu, a sama umowa jest na inną osobę w dodatku rachunek mam naliczany razem z mężem, który również był zainteresowany zmianą taryfy. Wszystko odbyło się w ok 15-20 min. Za dokonane zmiany nic nie zapłaciliśmy choć korzyści są relatywnie wysokie. Pani która się nami zajmowała, była bardzo uprzejma i doskonale znała się na wykonywanej pracy. W trakcie naszej rozmowy podeszła do niej inna klientka, która nie potrafiła zrozumieć ze skoro ta pani nas obsługuje to należy poczekać. Podeszła i zaczęła domagać się aby ktoś jej wyjaśnił czemu jej tel nie działa, a konsultantka w bardzo elegancki sposób powiedziała że za chwilę jej koleżanka będzie wolna i ona wszystko jej wytłumaczy bo ona w tej chwili jest zajęta i nie może jej pomóc. Choć do końca umowy mam jeszcze 1.5 roku wiem, że ją przedłużę.