Opinia użytkownika: demi
Dotycząca firmy: Itaka
Treść opinii: Inspirują nas marzenia- to hasło Biura Podróży Itaka. A mnie zainspirowało to do wyjazdu na Teneryfę. Wybrałam termin, hotel, opcje wyżywienia i „kliknęłam”. Bardzo szybko zostały załatwione formalności i po wpłacie zaliczki otrzymałam potwierdzenie rezerwacji. Tydzień później dotarło pismo z Itaki o tym, że jest im bardzo przykro, ale muszą podnieść cenę wycieczki ze względu na wzrost kursu walut. Tym samym biuro zmienia dotychczasową stawkę tzw. dopłaty kursowej. Dodając, iż zmiana ta jest wynikiem okoliczności, na które biuro nie ma wpływu. Ponieważ nie miałam zagwarantowanej stałej ceny wyraziłam zgodę na dopłatę. Mam jednak wątpliwości, albowiem, biuro nie przedstawiło kalkulacji wzrostu ceny. Taka praktyka nie powinna mieć miejsca. Następne co mnie niepokoi, to brak potwierdzenia ze strony biura po wpłacie całej należności. Nie otrzymałam również odpowiedzi na pytania zawarte w e -mailu . Napiszę kolejną wiadomość, może łaskawie ktoś odpowie. Poczekam cierpliwie na wyjaśnienie, według jakich procedur obsługują klientów. Początek mojej przygody z Itaką nie wypadł najlepiej.