Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Magdalena_248

Dotycząca firmy: Wella

Treść opinii: Zadzwoniłam do salonu w celu umówienia się na wizytę. Zależało mi żeby termin był jak najszybszy, nawet w tym samym dniu. Bardzo miła pani skonsultowała się z fryzjerami i znalazła dla mnie wolny termin. Po głosie w słuchawce można było wywnioskować, że osoba jest miła, pomocna i zależy jej na dobrej obsłudze klienta. Podczas wizyty w salonie byłam bardzo dobrze obsłużona, miałam komfort i czułam się nieskrępowana. Pani zapytała mnie czy mam ochotę na kawę lub herbatę. Czekałam chwilkę na swoją kolej na wygodnej kanapie, czytając czasopismo. Nie było tylko wieszaka w zasięgu ręki, gdzie mogłabym powiesić kurtkę. Potem okazało się, że kurtki są wieszane za drzwiami szafy przesuwanej, o czym wczesniej nie wiedziałam i nikt mi nie zaproponował, aby powiesić moją kurtkę. Gdy nadeszła moja kolej poprosiłam fryzjerkę, aby w miarę możliwości szybko się mną zajęła, ponieważ się bardzo spieszyłam. Stwierdziła, że nie ma problemu. Fryzjerka zajęła się mną w miarę szybko a jednocześnie fachowo. Chciałam obciąć włosy oraz wyprostować prostownicą. Ponadto zastanawiałam się nad radykalną zmianą fryzury poprzez obcięcie grubej grzywki. Fryzjerka doradziła mi podając za i przeciw, a także w razie zmiany jak mam postępować z włosami. Byłam zadowolona z podanych informacji i podjęłam decyzję o obcięciu grzywki. Ponadto zapytałam ją jakie kosmetyki mam stosować, gdyż stan moich włosów pogorszył się. Na wszystkie pytania odpowiadała z uśmiechem i poradziła mi jak mam postępować w domu z włosami i jakie kosmetyki używać. Z tego względu byłam bardzo zadowolona. Jedyne co mnie zraziło to bardzo niewygodne wanienki do mycia włosów, które dosłownie wbijały się w kark. Podczas gdy ja prowadziłam miłą rozmowę z moją fryzjerką, zaobserwowałam innego fryzjera, który mechanicznie obsługiwał klientkę, nie nawiązując z nią większego kontaktu. Fakt, że każdy ma inną osobowość i może mieć gorszy dzień, ale nie należy automatycznie obsługiwać klientki, ponieważ wizyta w salonie fryzjerskim ma być przyjemnością, a nie stwarzać nieprzyjemną krępującą sytuację. Efekt końcowy bardzo mnie zadowolił. Fryzjerka trafiła w moje potrzeby i oczekiwania. Cena była również zadowalająca, adekwatna do usługi i niewygórowana.