Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Nayagare

Dotycząca firmy: Jean Louis David

Treść opinii: Dnia 22.02.2009 udałam się do Galerri Mokotów, gdzie zamierzałam dać sobie umyć i ułożyć włosy. Wcześniej już dowiedziałam się, że salon nie prowadzi zapisów telefonicznych, zatem miałam nadzieję, że zostanę obsłużona na miejscu. W salonie było sporo klientek - wszystkie stanowiska były zajęte, a kilka osób czekało jeszcze na obsługę. Ustaliłam z recepcjonistką, że mam przyjść za 40 minut i tak też zrobiłam. Fryzjerka, która się mną zajmowała wyraźnie się spieszyła i nie poświęciła mi należytej uwagi. Miałam wrażenie, że nie powinnam w trakcje układania włosów zgłaszać żadnych uwag, aby nie niecierpliwić fryzjerki. ogólnie, choć efekt mnie zadowolił, to nie dodałam tego salonu do listy moich ulubionych salonów fryzjerskich ze względu na zniecierpliwienie i pośpiech fryzjerki i brak zapisów telefonicznych.