Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Itaka
Treść opinii: Do tego biura przyszedłem, ponieważ ma on opinię jednego z najlepszych biur w mieście. Cel był jeden - znaleźć ciekawą ofertę na tegoroczny urlop. Pierwszy wniosek: jest dość ciasno. Biuro działa w niedużym lokalu. Jeżeli przychodzi tam więcej klientów, to ich obsługa jest bardzo utrudniona. Na szczęście wszystko nadrabiają obsługą. Jest naprawdę na wysokim poziomie. Podczas wizyty nie miałem sprecyzowanych oczekiwań: było mi w zasadzie wszystko jedno dokąd pojadę. Oczekiwałem jakichś propozycji. Pracownik zadał mi kilkanaście pytań, m.in.: ile osób będzie wyjeżdżało, czy chcemy zwiedzać czy tylko wypoczywać, czy wyjeżdżamy z dziećmi, gdzie już byliśmy, czy chcemy wyjechać do konkretnego kraju - regionu, jaki standard hotelu preferujemy. Co mi się podobało, to pracownik dopiero na końcu zapytał, jaką kwotę możemy przeznaczyć na wyjazd. W wielu biurach jest to pierwsze pytanie. Po odpowiedzi na te wszystkie pytania, pracownik przedstawił nam kilka ofert. Bardzo dokładnie je omówił. Poparł te informacje doświadczeniami: własnymi oraz innych klientów, którzy w danym miejscu byli. Co najciekawsze - umiał słuchać, był otwarty na nasze uwagi. Nie nalegał, byśmy wybrali tę a nie inną ofertę. Równie dokładnie przedstawił nam koszty każdej z propozycji - podał ile kosztuje wyjazd, co jest wliczone w cenę, jakie są dodatkowe koszty, jakie elementy możemy dołączyć do oferty, co się bardziej opłaca - czy standardowa oferta czy all inclusive, czy na miejscu będzie dostępny animator dla dzieci. Jedziemy z dziećmi, więc miało to dla nas ogromne znaczenie. Po ponad trzydziestu minutach rozmowy wybraliśmy trzy najciekawsze (naszym zdaniem) propozycje. Pracownik dał nam katalog oraz kalkulacje. O tym, którą wybierzemy, musimy zdecydować sami. Pracownik zaprosił nas do ponownego odwiedzenia biura, ale nie tylko w celu podpisania umowy, ale także po to, by udzielić nam informacji na dodatkowe pytania i rozwiać nasze wątpliwości.