Opinia użytkownika: Ewa_177
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Celem mojej wizyty była wpłata własna gotówki na rachunek, który w tym banku posiadam. Byłam obsługiwana przez panią Katarzynę - po raz trzeci w przeciągu ostatniego pół roku. Pani Katarzyna szczegółowo pamiętała moją ostatnią wizytę i zagadnienia, które mnie interesowały, co było dla mnie bardzo pozytywnym zaskoczeniem. Po oznajmieniu celu wizyty pani Katarzyna sprawnie przeprowadziła transakcję, zaproponowała kawę. Odmówiłam. Pani Katarzyna nawiązała do naszej ostatniej rozmowy - byłam zainteresowana ubezpieczeniem. Zaproponowała mi produkt Euro <26. Udzieliła mi informacji dotyczących tego ubezpieczenia i korzyści jakie wypływają z faktu posiadania tego obezpieczenia. W sposób bardzo przystępny i klarowny przedstawiła mi szczegółu oferty.