Opinia użytkownika: Ewa_177
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Byłam zainteresowana kupnem zeszytów, książki z dziedziny genetyki a także nabyciem kalendarza. Książka, która mnie interesowała niestety nie była dostępna. Po wybraniu zeszytów i dwóch kalendarzy w tym jednym bez naklejonej ceny udałam się do punktu info zapytać o cenę. Niestety w żadnym z punktów nie było nikogo. Udałam się do kasy przy wejściu do lokalu (punkt Play) pracownik, który tam się znajdował tuż przed moim podejściem opuścił stanowisko. Udałam się do kasy. Na cały salon były dostępne dwie kasy, do każdej z nich kolejka ok. 4-5 osób. Po sprawdzeniu przez pracownika ceny kalendarza wybrałam jeden z nich i zadałam retoryczne pytanie "czy mogę ten tutaj zostawić". Ku mojemu zdziwieniu pracownik odpowiedział "Nie, proszę odnieść na miejsce". Zaskoczona zapytałam jeszcze raz. Tym razem pracownik nie patrząc w ogóle na mnie powiedział "no na miejsce". Zaskoczona całą sytuacją zwróciłam mu uwagę, że jakość obsługi pozostawia wiele do życzenia. W ostateczności zrezygnowałam z zakupu. Niestety pracownik nie miał identyfikatora z imieniem.