Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: GO Sport
Treść opinii: Obserwowałem 2 działy tj. z obuwiem do piłki nożnej i ze sprzętem do pływania. Co do pierwszego: po chwili przyglądania się butom podszedł do mnie pracownik Go sportu, zapytał o to na jakiej powierzchni będę grał, czy szukam jakiegoś konkretnego modelu. Odpowiedziałem jakiego rodzaju ma to być but i poprosiłem o wskazanie na te które mieszczą się w przedziale cenowym do 150 zł. Pracownik zaproponował 4 pary butów, z których wskazał na 2 modele jako buty "bardziej wytrzymałe" bo na takich mi zależało. Po przymierzeniu obu par zdecydowałem się na jedna z nich. Sprzedawca potwierdził, że to dobry wybór. Co do samego zakupu jestem zadowolony, nawet bardzo. Buty zostały zapakowane w karton. Dodatkowo zaznaczyć mogę, że samo zachowanie pracownika bardzo mi odpowiadało tj. maiłem wrażenie, że sam gra w piłkę nożną, nie był nachalny, był cierpliwy i odpowiadał na każde moje pytanie Co do drugiej obserwacji, to kontakt z pracownikiem był nieco ograniczony - wskazał stanowisko na którym znajdowały się czepki do pływania, a także na te ich rodzaje o których markę zapytałem, ale po ty w zasadzie już nie było okazji na zadanie więcej pytań, ponieważ inny klient zwrócił się do pracownika o pomoc. Nie miałem okazji zapytać o ich materiał oraz które z czepków mógłby mi polecić, nie wybrałem w końcu żadnego. Co do finalizacji zakupów to jedyne zastrzeżenie mam do czasu oczekiwania w kolejce, co wynikało z tego, że otwarta była tylko jedna kasa. Po sfinalizowaniu otrzymałem paragon, towar został zapakowany do firmowej reklamówki, zostałem poinformowany o przysługującym mi terminie na złożenie reklamacji. Pani przy kasie podziękowała i zaprosiła na następne zakupy. Nieco uciążliwa jest konieczność pozostawiania plecaków przed wejściem do sklepu, co każdorazowo absorbuje czas pracownika ochrony.