Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Będąc klientem sieci PLUS i posiadając telefon w ofercie SIMPLUS czasami korzystałam z możliwości transferu środków pomiędzy jednym numerem telefonu, a drugim. Takie rozwiązanie podano mi kiedyś gdy dzwoniłam do BOK PLUS. Dziś próbowałam ponownie dokonać transferu funduszy na inny telefon w sieci PLUS. Okazało się to niemożliwe. Ponieważ na stronie simplusa nie znalazłam informacji, że tej opcji już nie ma postanowiłam zadzwonić do BOK. Po przejściu różnych weryfikacji i wybierania tematów z jakimi dzwonię (DŁUGO!) zostałam połączona z konsultantem. Po przedstawieniu mojgo problemu usłyszałam tylko tyle, że ta promocja już nie obowiązuje. Na pytanie od kiedy, dowiedziałam się, że od dawna. I że jakoś od zeszłego roku. Gdy dopytałam gdzie była taka informacja usłyszałam, że na stronie internetowej. Oparłam, że jej tam nie ma. A pan z rozbrajającą szczerością przyznał, że teraz już nie ma, ale była. Ponieważ zależało mi na rozwiązaniu problemu a nie na negacji, dopytywałam o inne możliwości przeniesienia pieniędzy. W odpowiedzi usłyszałam, że "mogę je wydzwonić". Ponieważ i to mnie ni satyfakcjonowało, dopytałam o jeszcze inną możliwość na co dowiedziałam się, że mogę złożyć reklamację. I tu pan zaczął dyktować mi adres aby takąż reklamację wysłać. Nie znalazł rozwiązania problemu. Nie zaproponował żadnej z opcji dostępnych w simplusie na "pozbycie" się pieniędzy (internet, gry, dzwonki, itp). Odesłał do pisania reklamacji. Po ponownym przejrzeniu stron znalazłam gdzieś na dole, w regulaminach, regulamin tej usługi, która okazała się być czasową (kilkuletnią) promocją, która została zakończona w październiku 2009. A regulamin napisany jest tak, że nie mam podstaw złożenia reklamacji.