Opinia użytkownika: Magdalena_91
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Do salonu weszłam kwadrans po 16:00. Placówka utrzymana była w czystości (witryna, lustra, podłogi, chodniki, brak niepoukładanych kartonów). W sklepie było około 10 klientów oraz dwie ekspedientki. Jedna z nich stała za ladą kasową, druga obsługiwała klientów na sali sprzedaży. Wydawało się, że jeden pracownik na sali to zbyt mało - klienci czekali na pomoc w odnalezieniu odpowiedniego rozmiaru obuwia. Ja poprosiłam o wskazanie butów w obniżonej cenie (chciałam skorzystać z promocyjnych cen). Ekspedientka nakierowała mnie na odpowiednie regały i zapytała, czy może jeszcze pomóc - poprosiłam o łyżkę do butów (dostałam ją po chwili). Tam odnalazłam odpowiednią parę i udałam się do kasy. Kasjerka przywitała mnie, szybko i sprawnie dokonała transakcji oraz zaproponowała dodatkowy zakup (pastę do butów). Po dopełnieniu obowiązków uprzejmie mnie pożegnała.