Opinia użytkownika: scorpio
Dotycząca firmy: Nationale-Nederlanden
Treść opinii: Należę do Otwartego Funduszu Emerytalnego ING. Posiadam dostęp przez internet do mojego konta. Niestety pomyliłam hasło i dostęp został zablokowany. Aby go odblokować potrzebny był kontakt z konsultantem pod nr telefonu 022 522 71 24. Po wysłuchaniu przez dłuższą chwilę automatycznej sekretarki uzyskałam połączenie z konsultantem. Pani beznamiętnym głosem oświadczyła, że dobrze się połączyłam, bo jak najbardziej ona jest w stanie mi pomóc. Poprosiła mnie jednak żebym zadzwoniła wieczorem, albo najlepiej nazajutrz, bo w chwili obecnej mają jakieś problemy techniczne i jednak mi nie pomoże. Niby kulturalnie, ale zabrakło mi tu przynajmniej słów "przepraszamy za niedogodności" czy czegoś podobnego. Rozumiem, że sama sobie zgotowałam ten los blokując dostęp, ale czy rzeczywiście nic się nie dało zrobić. Sprawy nie załatwiłam, a to oznacza, że znów będę musiała dzwonić i słuchać nagrań z automatycznej sekretarki, czyli dodatkowo poświęcać i czas i pieniądze. W sytuacji kiedy tyle się mówi o jakości obsługi, można by to było rozwiązć inaczej. Pani z ING mogłaby zapytać o kontakt do mnie i po naprawieniu awarii sama oddzwonić, bo w końcu to nie z mojej winy sprawa nie została załatwiona. Przynajmniej ja bym to tak widziała.