Opinia użytkownika: Ewa_183
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Sklep spożywczy z zasady nastawiony jest na ilość, ale czasami chyba i na jakość. O tym oddziale Biedronki trudno to powiedzieć! Ilość tak, jakość NIE! Tyczy to się zarówno sprzedawanych towarów, jak i nastawienia do klienta. 1.Sklep jest bardzo źle rozplanowany, kolejki do kasy ustawiają się w lodówce z wędlinami z powodu braku miejsca. 2.Już na samym początku zakupów klientowi pozwala się odczuć, jak bardzo się go ceni! Jak już uda mu się przedostać przez stertę śmieci, która plącze się pod nogami w samym wejściu to na pewno nie uda mu się znaleźć wolnego koszyka, takowych brak! 3. Wycieczka po sklepie rozpoczęta! Hura! Bez koszyka, między pustymi kartonami, zarówno na podłodze jak i na półkach udaje nam się w końcu znaleźć jakiś produkt, który chcieliśmy kupić, ale tu uwaga, niespodzianka- data ważności minęła wczoraj!A mimo to produkt znajduje się na półce, po normalnej cenie, co wskazuje na to, że nikt wcześniej nie zauważył, że termin ważności dobiega końca i nie obniżył ceny. 4. Na półkach panuje ogólny bałagan! 5.Od razu widać, że sklep oszczędza na personelu, kolejki do kasy ogromne, dwie kasy wolne, ale nie widać nikogo, kto mógłby ewentualnie otworzyć jeszcze jedną kasę. 6. Brak miejsca na swobodne robienie zakupów, półki poustawiane bardzo blisko siebie. 7. W godzinach "szczytu" zakupowego ciągle wpada się na innych klientów, ewentualnie ciągle coś spada z półek na Ciebie.