Opinia użytkownika: scorpio
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Zbierając informacje na temat aktualnej oferty kredytowej w zakresie kredytów hipotecznych razem z mężem odwiedziliśmy Bank PKO BP SA. Spośród zebranych ofert jak na razie kredyt z tego banku kosztowałby nas najwięcej, ale jeśli chodzi o obsługę przez pracownicę banku, to nie mam nic do zarzucenia. Kompetentna, rzeczowa i miła. Czyli wszystko co w tym temacie jest istotne. Spotkanie rozpoczęło pytanie o nasze dochody, formę zatrudnienia, zobowiązania, liczbę osób w rodzinie itd. Mając pełny obraz naszej sytuacji finansowej i potrzebną nam kwotę kredytu Pani przedstawiła nam bardzo szczegółowo ofertę banku (symulację spłat rat w kilku wariantach, wszystkie opłaty dodatkowe związane z kredytem, niezbędne dokumenty potrzebne do ubiegania się o kredyt). Poinformowała nas również, że od marca zostanie obniżone oprocentowanie i być może zostanie wprowadzona jakaś promocja (np. obniżenie prowizji bankowej). W czasie naszej rozmowy zadzwonił jej telefon komórkowy. Zapytała nas czy nie mamy nic przeciwko żeby odebrała, a jako że nie mieliśmy wyszła na moment z pokoju, żeby porozmawiać. Po chwili wróciła przepraszając nas bardzo za zamieszanie. Zaprosiła nas ponownie do banku i podziękowała za rozmowę. Otrzymaliśmy też oczywiście wizytówkę żebyśmy wiedzieli do kogo mamy wrócić. Pełen profesjonalizm. To było spotkanie z prawdziwym doradcą klienta.