Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Bryku

Dotycząca firmy: PKO BP

Treść opinii: Wizyta w PKO BP związana była z chęcią dokonania wpłaty pieniędzy na konto. Pewna kwota pieniędzy była w bilonie. Bank wyposazony jest w urządzenie wydające bileciki z numerkiem i liczbą oczekujących do obsługi. Urządzenie to działa nie najlepiej ponieważ zarówno ja, jak i kilka osób przede mną męczyło się z naciskaniem na ekran - trzeba bardzo mocno nacisnąć właściwy kwadrat żeby wydrukował się bilet. Po otrzymaniu biletu rozpoczął się długi etap oczekiwania na przywołanie do obsługi. Należy tutaj uzbroić się w cierpliwość i odczekać dobrych parę minut - ja swoje odczekałem po czym udałem się do okienka w celu dokonania wpłaty. Po zadeklarowaniu kwoty wpłaty pracownik banku zapakował wpłacane przeze mnie pieniądze w woreczek i zniknął z nimi za drzwiami. Po 10 minutach wrócił i zaksięgował wpłatę. Według mnie wpłata ta powinna być przeliczona w mojej obecności a nie gdzieś na zapleczu - pierwszy raz spotkałem się z czymś takim. W międzyczasie kiedy pracownik liczył pieniądze na zapleczu zdążyłem zapoznać się z danymi osobowymi klienta, który dokonywał transakcji przede mną, a której potwierdzenie leżało na półce obok stanowiska kasjerskiego - imię i nazwisko, adres, kwota wpłaty, nr rachunku. Cała transakcja wraz z oczekiwaniem w kolejce zajęła mi około 30 minut więc moim zdaniem dość dużo jak na prostą czynność jaką jest wpłata około 1000 złotych. Ocena jest niska za - długi czas oczekiwania, jakość obsługi i brak zabezpieczenia danych klientów.