Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: mFinanse
Treść opinii: Wnioskując o kredyt konsumpcyjny mBanku poprzez internet otrzymałem zgodę na kredyt w kwocie 19000 złotych jako punkt kontaktu (podpisana umowy kredytowej) wybrałem punkt mBanku w Gliwickim Centrum Handlowym Arena; pani która mnie obsługiwała była dość miła i nazywała się Monika M. ale niestety nie zbyt kompetentna, mianowicie podpisała ze mną umowę, po czym byłem wzywany (następnego dnia) do punktu ponieważ okazało się że nie powinna jej podpisywać tylko odesłać do centrali Banku, poprzez to straciłem czas i kolejny dzień, następnie zapewniła mnie że pieniądze będą przyznane niebawem (kwestia 3 dni) okazało się jednak że mój wniosek został rozpatrzony dopiero po 4 dniach i dostałem...odmowę, pytając dlaczego pracownicy mBanku tłumaczyli że jest to spowodowane błędem systemu który zakwalifikował mnie jako stałego klienta Banku, podczas gdy nim nie jestem chociaż mam tam e-Konto, rachunek maklerski i ubezpieczenie OC AC samochodu w związku z powyższym muszę na nowo złożyć wniosek kredytowy i otrzymam oprocentowanie wyższe o 1,2% w skali roku w stosunku do stałych klientów mBanku... Uzasadnienie oceny: błędy personelu Banku, które odczuwa klient, błędy systemu komputerowego Banku które odczuwa klient, pracownicy sami nie wiedzą ile wynosi oprocentowanie (tak do końca) i nie są pewni tego co mówią klientowi na temat produktów mBanku.