Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Cinema City
Treść opinii: Udałam się z koleżanka do kina. okazało się, że jest kolejka po bilety, postanowiłyśmy więc zakupić je w stojącym obok biletomacie w którym można było zapłacić kartą. Zakupiłyśmy dwa bilety na seans na 21:15. Jako, że do filmu zostało jeszcze ok. godziny postanowiłyśmy przejść się po sklepach. Wróciłyśmy na kilkanaście minut przed rozpoczęciem seansu. Zakupiłyśmy popcorn i czekałyśmy na moment gdy będziemy mogły wejść na salę. Gdy nadszedł czas, chciałam wyciągnąć bilety z kieszeni, okazało się jednak, że go zgubiłam. Poszłam, więc do pani która wpuszcza na sale czy mimo to wpuści nas we dwie. Pani zaproponowała, że jeśli chcę mogę iść do managera i z nim na ten temat porozmawiać. Tak też zrobiłam. Okazało się, że managerem jest kobieta. Wytłumaczyłam więc pani, że przed godzina kupowałam w biletomacie bilet, niestety go zgubiłam, ale na film chciałabym wejść. Menadżerka okazała się być bardzo miła osobą. Sprawdziła, czy faktycznie bilety został zakupiony. Po weryfikacji wyjaśniło się, że bilety zostały zakupione, ale dopiero na kolejny dzień. Pani wytłumaczyła mi, że jutro będę mogła wejść, ale tylko pod warunkiem, że nikt nie usiądzie na moim miejscu (jeśli ktoś znalazł by mój bilet). Drugie rozwiązanie jakie było możliwe to oddanie drugiego biletu co spowodowało by oddanie pieniędzy. Postanowiłyśmy, więc przyjść następnego dnia. Znowu udałam się do menadżera. Tym razem kazał się być to mężczyzna, opowiedziałam panu znów historie, która przytrafiła się poprzedniego dnia. Pan powiedział, że nie ma żadnego problemu. Sprawdził jakieś dane w komputerze, dokupiłyśmy jeszcze jeden bilet dla kolejnej koleżanki. Menadżer zaprowadził nas na salę i wskazał miejsca, które miałyśmy zająć. Tak więc pomimo zgubionego biletu nie straciłyśmy pieniędzy na niego wydanych, ani możliwości obejrzenia filmu.