Opinia użytkownika: kleberg
Dotycząca firmy: Panasonic
Treść opinii: Po zakupie ciśnieniomierza marki Panasonic postanowiłem odwiedzić stronę internetową tego producenta. Po wejściu na nią zobaczyłem, że istnieje opcja zarejestrowania posiadanego produktu tej firmy. Chciałem wypełnić formularz rejestracji, ale nie byłem pewny do jakiej kategorii produktów mam zakwalifikować posiadany ciśnieniomierz, dlatego napisałem list do biura obsługi klienta firmy Panasonic Polska poprzez formularz dostępny na stronie internetowej z prośbą o wyjaśnienie moich wątpliwości. Do wysłanej wiadomości załączyłem link z odnośnikiem do strony, na której można rejestrować swoje produkty. Po dwóch dniach otrzymałem odpowiedź na swoje pytanie. Nie byłem jednak nią usatysfakcjonowany, gdyż pracownik Panasonica stwierdził, że jego firma nie sprowadza do Polski ciśnieniomierzy, a strona internetowa, do której link przesłałem w mailu nie działa. Poza tym, forma listu jaki odebrałem pozostawiała wiele do życzenia - m.in. brak słów przywitania i pożegnania świadczących o zwykłej uprzejmości i szacunku dla drugiej osoby. Dla pewności sprawdziłem poprzednio wysłaną przez siebie wiadomość i okazało się, że link który do niej załączyłem jest prawidłowy i bez problemu można z niego wejść na stronę rejestracji produktów. Wydało mi się także dziwne stwierdzenie, że Panasonic Polska nie sprowadza ciśnieniomierzy skoro osobiście kupiłem ten produkt w polskim sklepie. Ponownie wysłałem więc wiadomość do biura obsługi klienta Panasonica informując, że w pierwszym mailu nie otrzymałem zadawalającej odpowiedzi na swoje pytanie. Do dziś jednak nie dostałem odpowiedzi zwrotnej.