Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Multikino
Treść opinii: Po dokonaniu zakupu biletów, która przebiegła sprawie i sympatycznie, postanowiłem dokonać zakupu dodatkowego przy stanowisku z popcornem i coca-colą. Stałem w kilejce ponad 15 minut, pracowały tylko 3 z 6 stanowisk do obsługi klienta. Nikogo nie interesuje, ze to właśnie dzisiaj są walentyki i wszystkie stanowiska powinny być obsadzone. Po podejściu do kasy zamówiłem dwa zestawy (nachos + napój) + (popcorn + napój). Niedość, iż Sprzedawczyni wysypała na mnie jeden popcorn to konkluzją całej sytuacji był brak możliwości zapłaty kartą. Najpierw sprzedawca zabrał moją kartę, z którą poszedł "gdzieś", następnie powiedzieli ze terminale bedą działać za 10 minut. Następnie przyszedł trzeci sprzedawca i powiedział do dwóch pozostałych, ze te terminale robią już od rana i nie mogą zrobić. Sprzedawczyni stwierdziła, że musze zapłacić tylko gotówką. Niestety nie posiadałem tak owej, ponieważ zapłaciłem za bilety. Odstąpiłem od zakupu, na co sprzedawczyni zdenerwowała się i powiedziała: "I co ja mam teraz z tym zrobić - sama pić???" Podziękowałem i odszedłem.