Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Jestem już klientem mBanku. Zaciekawiła mnie oferta dodatkowego konta oszczędnościowego, dlatego postanowiłam je założyć samodzielnie. Okazało się to niemożliwe. Musiałam zadzwonić na infolinię. Bardzo szybko konsultant podjął rozmowę. Wysłuchał po co dzwonię i w pół minuty otworzył mi rachunek o który mi chodziło. Przy okazji przypomniał jego najważniejsze cechy i ograniczenia. Ponieważ jest to rachunek oszczędnościowy, konsultant zaproponował mi inne produkty z oferty mBanku, m.in. specjalne lokaty i inwestycje. Gdy podziękowałam za to,podsumował całą rozmowę i wykonane działania oraz zapytał czy w czymś jeszcze może pomóc. Korzystając z okazji zamówiłam także duplika karty debetowej. Konsultant ponownie wymienił główne cechy tej karty, związane z nią opłaty (brak). Zasady aktywacji, przeniesienia numeru PIN oraz limitów. Zapytał o adres wysyłki. Wszystko przebiegało bardzo szybko i sprawnie. Oby tak zawsze. Zdecydowana 5+/