Opinia użytkownika: Mariusz_69
Dotycząca firmy: Piotr i Paweł
Treść opinii: Wizytę w supermarkecie rozpocząłem o godz. 14.10 w celu dokonania zakupów spożywczych. Od razu moją uwagę skupiła duża ilość (4-5) pracowników kontrolujących ułożenie oraz dostępność towarów na półkach. Rozmieszczenie artykułów równomierne, prawidłowo opisane, ceny w miejscach widocznych. Dla mnie wystarczająca ilość dostępnych produktów, znajduje się też wiele takich, których próżno szukać w innych sieciach (ja szukałem specjalistycznych przypraw). Wyodrębnione i bardzo czytelnie oznakowane stanowiska promocyjne (m.in. napoje gazowane Pepsi 4,99 zł - 2x2litry; mleko Łowickie 3,2 % - 1,99 zł). Pomiędzy stoiskami czysto i schludnie. Największą moją uwagę skupiła obsługa na stoisku z wędlinami. Otóż panie obsługujące (3 ekspedientki) "wyłapywały" spośród klientów oczekujących na swoją kolej kobiety w ciąży (zauważyłem dwie panie) i obsługiwały je poza kolejnością. Przy tym stoisku widoczna jest także informacja o pierwszeństwie obsługi kobiet w ciąży i inwalidów. Ja przy zakupie wędlin oczekiwałem na swoją kolej ok. 2 minut (w kolejce było 6 osób), więc uważam, że czas obsługi jest bardzo szybki. Przy kasach (otwarte cztery) nie było więcej niż po dwóch klientów. Kasjerka (pani Karolina) po podsumowaniu moich zakupów zapytała o kartę rabatową. Cała moja wizyta w markecie trwała 25 minut. Zaznaczę, że pracownicy wykazywali się dużą kulturą oraz życzliwością wobec klientów.