Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Circle K
Treść opinii: Po wjechaniu na teren stacji benzynowej i zaparkowaniu na parkingu, skierowałem się do środka w celu zakupu produktu spożywczego. Przezd wejściem do środka, zwróciłem uwagę na najbliższe otoczenie stacji oraz dystrybutory. Najbliższe otoczenie było czyste i zadbane. Dystrybutory oraz pistolety także były czyste. Po wejściu do środka, skierowałem się w stronę kasy. Po podejściu do kasy, sprzedawca nie przywitał się tylko oczekiwał na zamówienie klienta. Nie posiadał także identyfikatora. Po zamówieniu produktu spożywczego, sprzedawca poprosił kolegę aby ten podał zamówiony produkt. Kolega (także pracownik stacji) odpowiedział, że nie ma czasu, gdyż grał na komórce. Drugi pracownik także nie posiadał identyfikatora. Sprzedwca chcąc niechcąc sam wziął zamówiony asortyment i zaczął przygotowywać. Podczas oczekiwania na zamówiony produkt, zwróciłem uwagę na czystość oraz na rozmieszczenie produktów na półkach. Podłoga oraz półki były czyste. Brak widocznych wolnych miejsc na półkach. Po otrzymaniu zamówionego produktu skierowałem się w stronę wyjścia. Podczas wręczania zamówionego produktu, sprzedawca nie życzył smacznego oraz nie pożegnał się. Po wyjściu ze stacji zauważyłem, że jest tankowany samochód gazem. Pracownik stacji obsługiwał samochód, jednakże nie postawił pachołka przezd samochodem pomimo wymagań jakie obowiązują na stacji. Takie podejści pracowników wpływa negatywnie na opinię klientów, co może zaowocować zmniejszeniem się klientów na stacji.