Opinia użytkownika: Joanna_10
Dotycząca firmy: Alma Market
Treść opinii: zanim weszłam na zakupy do delikatesów. obserwowałam ochroniarzy i biuro obsługi klienta sklepu. Jeden ochroniarz przechadzał się wzdłuż linii kas. 2 panie z BOK odbierały telefony. Weszłam przez otwierające się bramki i spojrzałam ogólnie na porządek w sklepie. Podłogi były czyste, ogólnie produkty na półkach były poukładane. Koszyki były na wyciągnięcie ręki od razu przy wejściu. Wzięłam koszyk i poszłam wzdłuż sklepu po konkretne produkty. Odszukałam lodówkę z lodami i wzięłam 2 pudełka. Pudełka w lodówce były niepoukładane. Miałam problemy z odnalezieniem konkretnego smaku. Następnie zaczęłam szukać gotowego dania sushi. Nie mogłam odszukać poszukiwanego towaru więc podeszłam do obsługi i zapytałam się gdzie owe jedzenie znajdę. Zostałam pokierowana nie odnalazłam tak produktu. Znowu podeszłam do innej pani z obsługi ta odpowiedziała mi "nie mam pojęcia". Nie kupiłam sushi, z pudełkami lodów poszłam do kasy. Była tylko czynna jedna przy której były 3 osoby. Gdy nadeszła moja kolej pani przywitała mnie. Skasowała moje produkty, zapłaciła, i kasjerka pożegnała mnie. Moja wizyta w sklepie się zakończyła.