Opinia użytkownika: demo
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: W sobotę 7 lutego poszłam na zakupy do pobliskiego hipermarketu Tesco. Przeszłam się po sklepie w poszukiwaniu rzeczy ze swojej listy zakupów. Zwykle robię takie zakupy szybko, gdyż pamiętam, gdzie co leży. Jednakże dawno już nie kupowałam w tym sklepie. Przestawiono tam półki, zmieniono kolejność ułożenia towarów. Nie mogłam znaleźć serwetek. Byłam już lekko zdenerwowana tym faktem. Cofnęłam się do wejścia, aby spytać się pracowników w punkcie obsługi klienta. Jedyna pracownica, która tam stała była bardzo zajęta pracą. Poczekałam chwilę i już chcialam zrezygnować, kiedy pojawiła się kolejna pracownica. Spytałam się jej o umiejscowienie w sklepie serwetek. Odpowiedziała mi grzecznie i dokładnie. Bez trudu znalazłam to, czego szukałam. Udałam się do kasy. Nie stałam w zbyt długiej kolejce. Kasjerka obsłużyła mnie sprawnie i grzecznie. Wydała resztę i paragon. Na koniec powiedziałyśmy sobie "do widzenia".