Opinia użytkownika: Bartosz_62
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: 22.12.2008 r. wieczorem, około godziny 20.15-20 próbowałem zrobić zakupy w sklepie sieci Carrefour, niestety po wejściu między sklepowe półki stwierdziłem brak kilku podstawowych produktów. Rozumiem, iż był to czas przedświąteczny i ruch jest znacznie większy, lecz nie rozumiem dlaczego personel który był na zapleczu oraz za sklepem (papieros) nie uzupełnia braków produktowych. Widząc, że nikt nie kwapi się wynieść brakujących produktów zapytałem czy może się skończyły... Odpowiedz pracownika sieci była następująca: jest na magazynie nie ma kto wystawić. Postanowiłem zrezygnować z zakupów i udać się do innego sklepu. Wychodząc chciałem doładować kartę pre-paid telefoniczną na stoisku obok w tym samym sklepie. Tu niestety też się zawiodłem, czekając około 7-10 min spostrzegłem pracownika, który się zainteresował klientem na bocznym stoisku (prasa, papierosy, karty, drobne kosmetyki)Poprosiłem o doładowanie konta kartą za 50 zł, niestety terminal był uszkodzony/zablokowany. Poszedłem do konkurencji.