Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: Triumph
Treść opinii: Prezentacja towarów: towar promocyjny wystawiony na osobnych wieszakach /na środku sklepu jeden, drugi zaraz przy wejściu, trochę z boku po lewej stronie, trzeci wieszak ustawiony w bardzo niekorzystnym miejscu tzn. w części przeznaczonej dla personelu sprzedającego, obsługi - niemal na przeciwko kasy/. Sam sklep powierzchnią należy do mniejszych /niewygodnie jest oglądać towar, co trochę jest się poproszonym o przesunięcie przez innych klientów, bowiem trzeba stać prawie na przejściu/. Zakładam, że promocję, obniżkę klient powinien traktować jako okazję do korzystnych zakupów. Już w pierwszym momencie ta znana marka nie zrobiła na mnie dobrego wrażenia: nikt z obsługi nie zareagował na pojawienie się klienta, brak powitania, brak zachęty do zakupów. Ceny przy produktach znajdujących się na wystawach wyraźne, zachęcające do wejścia, gorzej z cenami już bezpośrednio na półkach tj. asortyment bieżący i promocyjny /wielki minus za czerwone karteczki przedstawiające ceny, gdzie czerwonym mazakiem wymazano pola „cyfrowe” tj. wrażenie tak jakbyśmy czytali z kalkulatora. Sugerujące nową cenę pozostałości białego odcienia miały nam w tym pomóc. Bardzo nieczytelnie ceny, łatwo się pomylić, po kilku takich próbach miałam potocznie mówiąc dość. Towar promocyjny /ten na wydzielonych wieszakach/ miał normalne metkowane ceny, niestety był wymieszany rozmiarami i asortymentem. Obsługa sklepu być może przyzwyczajona, że marka zrobiła już swoje, nie dba o lojalność klienta. Obsługa sklepu "słaba" w swojej pracy, nie zachęcająca do zakupów, raczej do niego nie wrócę.