Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Eurofirany
Treść opinii: Wizyta w salonie firan z osobą mi towarzyszącą (kobieta), która poszukje elementów dekoracyjnych do świeżo wyremontowanego mieszkania. Salon Eurofiran bardzo duży, jednakże zau(ważyłem tylko 3 osoby z obsługi (być może związane z polityką firmy). Podczas rozmowy z jedną z pań z obsługi, zadzwonił telefon znajdujący się na stole za nią. Bez słowa odeszła od nas, odbierając telefon i rozmawiając (zadzwonił w środku rozmowy z nami). Poirytowany sytuacją zwróciłem się do osoby mi towarzyszącej, by dać sobie spokój z kontynuowaniem rozmowy z ekspedientką, skoro w sklepie tym panują takie zwyczaje. W tym momencie 2 z przechodzących obok pań z obsługi stwierdziła, iż koleżanka "musiała przecież odebrać dzwoniący telefon". Dziwne - zawsze zdawało mi się, ze nie ucina się rozmowy z klientem bez słowa i nie odchodzi szybkim krokiem w kierunku telefonu, który zadzwoni po raz drugi. A jeśli nawet, to robi się to poprzez chociażby zdawkowe "przepraszam, za chwileczkę wrócę". Pierwszy etap wizyty w sklepie na duży minus. Następnie, już po incydencie telefonicznym, podeszła do nas kolejna z pań obsługujących i zapytała w czym może pomóc - to właśnie od niej otrzymaliśmy interesujące nas informacje, po czym kupiliśmy co potrzeba i opuściliśmy sklep.