Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: GLS
Treść opinii: Obserwacja dotyczy infolinii firmy kurierskiej GLS Poland. Dokonałem zakupów w sklepie internetowym, zakupy te miały byś dostarczone do mnie za pośrednictwem ww. firmy. Niestety kurier pojawiał się pod moim adresem raz pod moją nieobecność. Co ciekawe, ani razu nie raczył zostawić awiza informującego o jego wizycie - o niej dowiadywałem się ze strony GLS-u i zakładki "śledzenie przesyłki". Próbując dodzwonić się na infolinię o której piszę, wykonalem +/- 30 telefonów, jednakże żaden nie przyniósł oczekiwanego przeze mnie efektu jakim była możliwość kontaktu z kurierem, który posiada moją paczkę. Za każdym razem witała mnie automatyczna sekretarka, która prosiła o oczekiwanie na połączenie z konsultantem, jednakże oczekiwanie to przeciągało się zawsze do 10 minut, kiedy to zirytowany odkładałem słuchawkę, by spróbować za jakiś czas. Niezrozumiałym pozostaje dla mnie fakt istnienia firmy kurierskiej takiej jak GLS, z która nijak nie można się skontaktować. Nadmienię, iż ostatecznie przesyłka do mnie nie dotarła, z konsultantem infolinii również nie dane było mi się połączyć i porozmawiać.