Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Firma mojego męża ma konto w Polbanku. Od kilku dni próbowaliśmy się skontaktować telefonicznie z naszym doradcą,lecz niestety nie było to możliwe. Postanowiliśmy więc pójść do oddziału banku. Po wejściu do placówki zostaliśmy w niej totalny chaos, kilku klientów i obsługę która nie bardzo wiedziała co z nimi robić. Na nas nikt nie zwróciła szczególnej uwagi, więc podeszliśmy do jednego ze stolików i zapytaliśmy o naszego opiekuna. Pani "odburknęła", że jest na zwolnieniu. Na pytanie czy moglibyśmy rozmawiać z jakimś innym doradcą powiedziała "żebyśmy sobie poszli do jakiegoś innego oddziału, może tam ktoś będzie". W tym momencie skomentowałam głośno sposób jej obsługi i powiedziałam, ze będę miała o czym rozmawiać z jej przełożonymi. To był przełom - pani nagle zrobiła się miła i uczynna. Zadzwoniła do najbliższego oddziału banku (ul. Kościuszki, sprawdziła czy jest tam doradca, podała nam jego dane. Po informowała nas również uprzejmie, ze zmieniły się niektóre numery komórkowe i podała nam aktualny numer naszego dotychczasowego doradcy. Słowem - obsługa nagle zrobiła się na poziomie.