Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Nationale-Nederlanden
Treść opinii: Na początku napotkałam na trudności, które związane były z dotarciem do biura. Prawie jak w labiryncie trzeba było szukać kolejnej tablicy z informacją, jak dojść do oddziału ING Usługi Finansowe. Gdy w końcu udało mi się tam dotrzeć, spotkałam się z bardzo przyjaznym powitaniem sekretarza. Od razu wyznaczył doradcę, który miał mi pomóc w wyborze ubezpieczenia. Bardzo miła Pani zaprowadziła mnie do osobnego pokoju, wydzielonego dla klientów. Zaproponowała coś do picia, następnie przeszła do celu naszego spotkania. Przeprowadziła ze mną analizę potrzeb, która miała mi uświadomić, jakie obszary mojego życia nie są jeszcze odpowiednio zabezpieczone. Przedstawiła rozwiązanie adekwatne do tego, co pokazała analiza. Przede wszystkim chodziło o zabezpieczenie bliskich, a także gromadzenie kapitału na przyszłość. Wydrukowano mi, a także szczegółowo przedstawiono dwa różne programy, które mogły odpowiadać moim potrzebom. Pani zapytała, co o nich myślę i czy uważam, że należałoby coś w nich zmienić. Stwierdziłam, że to jest prawdopodobnie to, czego szukałam. Otrzymałam wizytówkę oraz informację, abym po podjęciu decyzji skontaktowała się z panią. W głównej mierze właśnie to, że doradca skupił się na moich potrzebach, a nie na własnej prowizji zdecydowało o tak wysokiej ocenie.