Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Za 4 miesiące kończy mi się umowa telekomunikacyjna w Erze. Zadzwoniłem do biura obsługi aby dowiedzieć się co mają do zaoferowania na przedłużenie mojej umowy o kolejne 2 lata. Co prawda Pani wytłumaczyła mi co oferują, ale zaraz potem prosiła aby się zgodzić na wysłanie kuriera do domu (natychmiast) aby podpisać umowę. Ciągle nalegała aby jeszcze dzisiaj podpisać umowę. Ja nie zgadzałem się na to aby podjąć decyzję w tej chwili. To ona zapytała dlaczego nie mogę podjąć w tej chwili... Przekonywała mnie że ta oferta którą ona mi przedstawiła jest tylko dzisiaj, i tylko dla wybranych klientów. Że jutro jej nie będzie.. Następnego dnia.. z biura obsługi zaczęli do mnie dzwonić sami.. i ta jak powyższa Pani, znowu przekonywać o zgodzie na to aby kurier przyjechał do domu.. Dzwonili przez cały tydzień , po kilka razy dziennie. Ja nie odbierałem telefonów, bo byłem całą tą sytuacją bardzo sfrustrowany. Wielki minus dla obsługi ERY!