Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: Triumph
Treść opinii: Prezentacja towarów: towar promocyjny wystawiony na osobnych wieszakach /na środku sklepu jeden, drugi zaraz przy wejściu trochę z boku po lewej stronie/, trzeci wieszak ustawiony w bardzo niekorzystnym miejscu - w części przeznaczonej dla personelu sprzedającego tj. obsługi, niemal na przeciwko kasy. Sam sklep powierzchnią należy do mniejszych /niewygodnie oglądać, co trochę jest się poproszony o przesunięcie – stoję na przejściu – przez innych klientów/. Zakładam, że promocję, obniżkę klient powinien traktować jako okazję do korzystnych zakupów. Już w pierwszym momencie ta znana marka nie zrobiła na mnie dobrego wrażenia: nikt z obsługi nie zareagował na pojawienie się klienta, brak powitania, brak zachęty do zakupów. Ceny przy produktach znajdujących się na wystawach wyraźne, zachęcające do wejścia, gorzej z cenami już bezpośrednio na półkach tj. asortyment bieżący i promocyjny /wielki minus za czerwone karteczki przedstawiające ceny, gdzie czerwonym mazakiem wymazano pola „cyfrowe” tj. tak jakbyśmy czytali z kalkulatora – sugerujące nową cenę- pozostałości białego odcienia miały nam w tym pomóc/. Bardzo nieczytelnie, łatwo się pomylić, po kilku takich próbach miałam potocznie mówiąc dość. Towar promocyjny ten na wydzielonych wieszakach miał normalne metkowane ceny, niestety wymieszany rozmiarami asortymentem. Obsługa sklepu być może przyzwyczajona, że marka zrobiła już swoje, nie dba o lojalność klienta. Obsługa słaba, nie zachęcająca do zakupów i raczej do niego nie wrócę.