Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BYTOM
Treść opinii: Zakup składa się w zasadzie z dwóch wizyt. Pierwszy raz byłem w sklepie Bytom w Arkadach Wrocławskich 01.02.2009 r. ok godziny 18. Chciałem kupić czarną koszulę. Pracownica sklepu zmierzyła mi kołnierzyk, trochę szukała egzemplarza w moim rozmiarze, w końcu znalazła. Koszula dobrze leżała i zdecydowałem się na zakup. Okazało się, że koszule tej firmy są w promocyjnych cenach. Poprosiłem więc o jeszcze jedną koszulę tej firmy. Pracownica sklepu pokazała mi kilka modeli koszul, z których wybrałem jedną. Koszula ta była tej samej firmy i modelu co mierzona wcześniej. Dlatego upewniłem się tylko, pytając pracownicy, czy to dokładnie ten sam rozmiar i kupiłem obie koszule nie mierząc tej drugiej. Niestety w domu okazało się, że rękawy tej drugiej koszuli są znacznie za krótkie. Gdy dziś udałem się z paragonem i tą drugą koszulą do sklepu, pracownik sklepu bez żadnego problemu oddał mi pieniądze. Jednocześnie poprosiłem o dobranie innej koszuli w podobnej, atrakcyjnej cenie oraz jakości (100 % bawełny). Ostatecznie kupiłem koszulę o 9 zł droższą od tej zwróconej.