Opinia użytkownika: Wojciech_70
Dotycząca firmy: Allianz
Treść opinii: W dniu 29 grudnia zgłosiłem telefonicznie szkodę(zalanie mieszkania) do centrali Allianz. Już w tym samym dniu skontaktował się ze mną likwidator szkód w celu umówienia jej likwidacji. Niestety w dniu w którym byliśmy umówieni tj. 03.01.2009 r. zadzwonił do mnie aby przesunąć spotkanie na co się zgodziłem i umówiliśmy się na inny termin, który doszedł już do skutku. Przybyły likwidator był punktualny jak szwajcarski zegarek (miał być o ósmej i o tej godzinie zadzwonił dzwonek). Przebieg całej likwidacji szkody mimo ,iż dość dokładny przebiegł bardzo sprawnie między innymi dlatego ,że pan likwidator dane i wyliczenia ,których nie trzeba było podpisywać za moją prośbą i zgodą wziął do wypełnienia ze sobą. Następnie na decyzję i zwrot pieniędzy za szkodę nie musiałem zbyt długo czekać . Przelew na koncie pokazał się po nie całych dwóch tygodniach co według mnie jest chyba dość szybko. Ponadto przyjemnie jest mi również współpracować z agentem ,który informuje mnie o wszelkich przysługujących zniżkach.Służy pomocą co prawda telefonicznie gdyż w moim mieście nie ma typowego oddziału Allianz (pośrednicy ,którzy tu działają nie wiedz o wszystkich zniżkach bądź nie chcą wiedzieć) i przyjeżdża do mnie z odległej o 60 km Łodzi w terminach dla mnie wygodnych.