Opinia użytkownika: Jolanta_12
Dotycząca firmy: Makro Cash and Carry
Treść opinii: Dawno temu, będąc nowym klientem Makro, doznawałam stresu przy wyjściu, kiedy pracownik sprawdzał zgodność rachunku i koszyka. Odbierałam to jako podejrzenie w stosunku do mnie. Odczucie to zmieniło się pewnego dnia, kiedy taka właśnie kontrola wykazała, że nadpłaciliśmy swoje zakupy; nadpłatę odzyskaliśmy. Od tamtego zdarzenia już zawsze szacuję koszt swoich zakupów (tym bardziej, że "sprawdzacze" moim zdaniem symulują kontrolowanie). I dzięki temu ustaliłam, że zawyżono mój rachunek o 107,40 zł. Znałam już procedurę, więc udałam się gdzie należy. Pieniądze, owszem, odzyskałam, ale przy tym żadnego przepraszam - niestety - nie. Uważam, że personel powinien zostać douczony w kwestii zachowania wobec klienta.