Opinia użytkownika: Beata_87
Dotycząca firmy: AXA
Treść opinii: Mąż zadzwonił do powyższej firmy celem ustalenia, gdzie tak na prawdę jest zameldowany. Wściekł się okrutnie, ponieważ po raz kolejny otrzymał list, z którego wynika, że ma inny adres zameldowania. Poprawiał swoje dane wielokrotnie (ja zresztą mam z nimi podobny problem, o czym pisałam wcześniej), ale oni nie potrafią tego zmienić. Panna na infolinii zirytował go doszczętnie, bo zamiast zająć się jego problemem próbowała mu "wcisnąć" jakiś dodatkowy, oczywiście płatny produkt. Mąż należy do osób asertywnych, kilka razy próbował wrócić do swojej sprawy, niestety, bezskutecznie. Wściekły, rzucił słuchawką, bo ile można słuchać czegoś, co nie jest związane z jego sprawą? Reasumując, nie załatwił nic, powiedział, że zadzwoni raz jeszcze, może trafi na kogoś normalnego i kompetentnego.