Opinia użytkownika: Beata_87
Dotycząca firmy: CCC
Treść opinii: Udałam się do CCC z kapciami mojego 2,5 letniego syna. Zakupiłam je dokładnie 15 stycznia 2009 roku! Po 2 tygodnia przetarły się w kapciach podeszwy (zrobiły się 2 wielkie dziury). Zgłosiłam swoje roszczenie, młoda ekspedientka zaczęła spisywać informacje, gdy nagle pojawiła się kierowniczka sklepu. Obejrzała ów bubel i skomentował, że czegoś takiego jeszcze nie widziała, nikt jeszcze nie reklamował tego produktu. Nie omieszkałam jej oznajmić, że lubię być pierwsza, a po drugie, kapcie kosztują 15.99, jak znam życie, wszyscy wyrzucają taki paragon, albo twierdzą, że nie warto wikłać się w procedury reklamacyjne z takim "tanim" produktem. Kierowniczka sugerowała, że pewnie mam wykładziny i dywany, bo nie widzi innej możliwości dokonania takiego uszkodzenia. No niestety, jak na "złość", nie posiadam takiego wyposażenia, odpowiedziałam. Kierowniczka z obrażoną miną odeszła, a pracownica skomentowała, że wcale nie dziwi mi się, że reklamuję bubel.