Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: VISTULA
Treść opinii: Do salonu Vistuli udałem się celem zakupu garnituru. Wystawa z zamieszczonymi informacjami na witrynie o przecenach zachęcała do wejścia do sklepu. W środku panował mały rozgardiasz tzn. duża ilość klientów przebywała w sklepie i niestety tylko 2 osoby z obsługi. Nikt nie przywitał się ze mną i nikt z obsługi nie zainteresował się mną mimo, iż chodziłem po sklepie ok. 15 minut. Jedna z pracownic (młodsza) była "bardziej zajęta" rozmową z kolegą niż klientami sklepu (ok. 10 osób). Druga pracownica profesjonalnie i zaangażowaniem zajmowała się klientami. I to właśnie druga pracownica(mimo, iż obsługiwała już kilku klientów) zaoferowała mi pomoc. Otrzymałem kilka garniturów do przymierzenia, pracownica zaoferowała mi również kupno koszuli i paska do spodni w promocyjnych cenach (-70%). Ostatecznie dokonałem zakupu (garnitur) i wyszedłem ze sklepu zadowolony.