Opinia użytkownika: Renata_52
Dotycząca firmy: AXA
Treść opinii: Kończyło się moje ubezpieczenie samochodu. Od roku byłam w innej firmie ubezpieczeniowej. Poprzednie ubezpieczenie samochodu miałam właśnie w firmie AXA. Zmieniłam ubezpieczyciel, gdyż nie mogłam się doczekać od AXA oferty na nowy samochód. Tym razem pracownik zadzwonił na 3 tygodnie przed końcem polisy.Na prośbę o przesłanie oferty zrobił to błyskawicznie po zakończeniu naszej rozmowy telefonicznej miałam propozycję cenową ze zniżkami na skrzynce mailowej. Dzień później zadzwonił ponownie by sprawdzić, czy wszystko dotarło i jak się zapatruję na warunki zaproponowane przez niego. Kiedy poprosiłam o kilka dni do namysłu skrupulatnie wyznaczył termin następnego kontaktu.Niestety oferta nie była korzystna dla mnie, gdyż nie otrzymałam zniżki na AC oferowanej przez starego ubezpieczyciela, a także samo AC miało dotyczyć tylko napraw blacharskich nie zaś kradzieży, jak to bywa zazwyczaj. W efekcie ubezpieczenia nie kupiłam ale kontakt ze sprzedawcą uważam za bardzo poprawny i satysfakcjonujący.