Opinia użytkownika: Magdalena_91
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Po godzinie 18:00 robiłam małe zakupy w sklepie sieci Biedronka. Kilku produktów brakowało mi na kolację. W sklepie było kilkunastu klientów, z tego większość przy stanowisku kasowym. Spośród personelu udało mi się zauważyć jedną osobę na stanowisku kasowym (w trakcie okazało się, że pracują jeszcze dwie osoby - kierowniczka oraz osoba wykładająca towar na półki). By nie tracić czasu, mój chłopak stanął w kolejce do kasy, a ja robiłam zakupy (czas oczekiwania na skasowanie wyniósł około 7 - 10 minut). Potrzebowałam m.in. pieczarek - niestety, w sklepie nie było wyboru. Gdy przyszła nasza kolej, ekspedientka skasowała towar. Po odejściu od kasy chcieliśmy sprawdzić datę ważności grzybów - niestety na opakowaniu nie było takiej informacji, zerwaliśmy folię i... okazało się, że pieczarki nieprzyjemnie pachną. Poprosiliśmy kasjerkę o zwrot pieniędzy za ten produkt. Obsługująca nas osoba wycofała transakcję.