Opinia użytkownika: mj23cb
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Na zakupach byłem z żoną.Małżonka szukała sukienki.Kiedy weszliśmy do sklepu nie wiedzieliśmy, dokąd mamy się udać.Brak odpowiedniego podziału odzieży,wieszaki i regały rozstawione bardzo chaotycznie.Klient czuje się bardzo zdezorientowany.Kiedy podeszliśmy do kasy,obsługa od razu się nami zajęła.Sprzedawca powitał nas z uśmiechem na twarzy,zapytał czy może nam w czymś pomóc.Zaprowadził do odpowiedniego działu.Przedstawił kilka modeli,po czym zaprowadził do przymierzalni.Z zainteresowaniem pytał czy rozmiar pasuje i czy coś jeszcze podać.Ubrania,które nie pasowały zabrał ze sobą.Kiedy zdecydowaliśmy się na zakup,uprzejmie poprosił nas do kasy.Zachęcił do dodatkowego zakupu,oferując przy tym rabat oraz kartę stałego klienta.Zapytał czy płacimy gotówką czy kartą.Wyraźnie podał nam kwotę jaką mamy uiścić po czym dokładnie podał kwotę reszty wraz z paragonem.Ubranie starannie złożył i zapakował w torbę z wyraźnym logo firmy.Podziękował za dokonany zakup,zaprosił ponownie i życzył miłego dnia.