Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Pretty Girl

Treść opinii: Moja poprzednia wizyta w sklepie Pretty Girl została opisana w poprzedniej obserwacji. W sobotę zamierzałam oddać 2 spódnice które potrzebowałam na plan reklamy. Spódnice zostały zakupione dzień wcześniej w sklepie Pretty Girl. Chcąc je zwrócić musiałam to zrobić w sobotę, czyli następnego dnia. Ponownie w sklepie panował wzorowy porządek. Podeszłam do kasy i poinformowałam o chęci zwrotu zakupionego towaru. Podałam 2 spódnice wraz z paragonem zakupu. Pani obsługująca mnie przy kasie, zabrała się za wypełnianie formularza zwrotu jednak powiedziała ze ma problemy z komputerem i poprosiła o chwilę cierpliwości. Postanowiłam pooglądać artykuły w sklepie. Zapytałam ją czy maja w sprzedażny tuniki. Poinformowała mnie ze są w kilku kolorach. Dopytałam gdzie znajdę turkusowe. Kobieta podeszła ze mną i wskazała mi wieszaki. Oglądnęłam bluzki i podeszłam ponownie do kasy gdzie czekał na mnie gotowy dokument zwrotu, który musiałam podpisać. Dostałam kopie dla siebie. Cala akcja trwała bardzo szybko i sprawnie, pomimo drobnej usterki komputera. Obsługująca mnie osoba była mila i uprzejma chociaż nie nawiązywała ze mną wystarczającego kontaktu wzrokowego i słownego. Odpowiadała na pytania, wykonywała swoja prace ale nic ponad to. Nie przejawiała inicjatywy ze swojej strony.