Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ESOTIQ
Treść opinii: Zachęcona dobrym komentarzem ze strony Mamy i koleżanki także wybrałam się do nowo otwartego centrum handlowego, a w szczególności do sklepu z bielizną Esotiq, gdzie były przyznawane rabaty w wysokości 50% na całą kolekcję w pierwszych dniach otwarcia. W salonie było bardzo dużo klientów (w większości młode kobiety) i lekki rozgardiasz nad którym starały się zapanować ekspedientki. Pomimo tego jeśli, klient potrzebował pomocy w znalezieniu odpowiedniego koloru lub rozmiaru zawsze służyły pomocą. Po wybraniu odpowiedniej bielizny, przymiarce i zapłaceniu za nią zapytałam kiedy będzie nowa dostawa, ponieważ chciałabym jeszcze nabyć kolorowe figi i szorty w dość atrakcyjnej cenie. Ekspedientka udzieliła informacji, iż nowa partia już została dostarczona, ale nie ma kto jej wyłożyć i czy mogłabym przyjść następnego dnia do salonu (najlepiej od rana). Następnego dnia zjawiłam się w salonie po godzinie 10.00 rano. Ruch był nieco mniejszy niż dnia poprzedniego. Bielizna, która mnie interesowała nie została jeszcze wyłożona na sklepowe półki, dlatego otrzymałam bardzo duży karton z szortami, figami i stingami (w różnych kolorach i rozmiarach), abym mogła wybrać bieliznę, którą chciałabym kupić (zostałam przeproszona za niedogodności związane z poszukiwaniami w kartonie). Nie przeszkadzał mi ten rodzaj 'samoobsługi', ponieważ wiedziałam konkretnie czego szukam. Po dokonaniu wyboru oddałam karton, zapłaciłam za wybrany towar i opuściłam salon. Wizytę w salonie oceniam bardzo pozytywnie, ponieważ pomimo bardzo dużej liczby klientów i panującego zamieszania obsługa starała się odpowiedzieć na wszelkie pytania oraz pomóc każdemu klientowi, w taki sposób na ile to było możliwe.