Opinia użytkownika: Dominik_11
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Przy wejściu do Biedronki stało dużo koszyków oraz umieszczone były ulotki reklamowe. Podłoga, mimo że za drzwiami był śnieg była względnie czysta. Towary, jak to w sklepach dyskontowych bywa, poukładane były niedbale na półkach lub leżały po prostu w rozpakowanych i pootwieranych w pudłach. Ceny umieszczone były pod towarami, nie zauważyłem aby coś było niejasne lub do jakiekolwiek towaru nie było ceny. Ochroniarz podczas dokonywanych przeze mnie zakupów cały czas spacerował po sklepie i obserwował kupujących. Tylko jednak kasa była otwarta, kolejka była trzyosobowa, gdy do niej podszedłem. Jednak kasjerka uporała się dość szybko, czekałem około 2 minut na obsługę. Kasjerka nie przywitała się ze mną, więc także nic się nie odzywałem. Nie miała na sobie identyfikatora. Zakupy robiłem dość duże, na koniec poprosiłem o torbę jednorazową. Ekologiczna torebka kosztuję w Biedronce 7 groszy, co i tak nie jest tak dużo w porównaniu z innymi sklepami, gdyż ta torba jest większa. Jednak pod ciężarem towarów kilkanaście metrów od sklepu, tuż po wyjściu w mojej torbie zrobiła się dziura. Jakość tej torebki reklamowej nie powala więc na kolana. Kolejną słabością sklepów dyskontowych Biedronka jest brak możliwości zapłaty kartą bankową za rachunek. Pani odmówiła mi tej płatności mówiąc: „Nie ma takiej opcji. Niestety.” Zapłaciłem więc gotówką. Na końcu nie usłyszałem pożegnania ani zachęty do kolejnego odwiedzenia sklepu, a ekspedientka zajęła się już kolejnym klientem. Jak wspomniałem, kupiona torebka rozerwała się po kilkunastu minutach od wyjścia z Biedronki.