Opinia użytkownika: Kamila_69
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: Firma, w której pracuje zleciła usługę dostarczenia przesyłki z Podkowy Leśnej do Kondratowic. Przesyłka pomimo wcześniejszej wysyłki zaginęła. W dniu 12.01 pracownik obsługi klienta w DPD poinformował mnie, że przesyłki nie dostarczono i nie wiadomo gdzie jest. Pomimo usilnej prośby i nalegań nie została ona odnaleziona. Pracownik ten sprawdził tylko w systemie, że przesyłki nie ma i nawet nie był skłonny skontaktować się z kurierem, który przesyłkę odbierał. Przesyłka odnalazła się na drugi dzień rano 30 km od miejsca dostarczenia. Namierzyliśmy ją sami dzwoniąc do DPD we Wrocławiu. Pomimo złożonej reklamacji DPD obciążyło nas nie tylko kosztem wysłania przesyłki, ale również jej zwrotem.