Opinia użytkownika: deLaVega
Dotycząca firmy: ECCO
Treść opinii: Rzadko zaglądam do sklepów Ecco z uwagi na wysokie ceny. Do wejścia do środka skłoniła mnie informacja o wyprzedaży. Od razu przy wejściu zostałam powitana przez sprzedawcę. W sklepie było czysto, towar poukładany. Zaczęłam oglądać interesujące mnie buty gdy sprzedawca spytał czy może mi w czymś pomóc. Odparłam, że szukam butów do pracy. Sprzedawca zdecydowanie starał się pomóc, gdyż dopytywał jaki rodzaj pracy, jakie stroje preferuję, itp (czy spodnie na kant, czy spódnica). Wybrał kilka par i zachęcił do mierzenia. Przy okzaji opowiedział o gwarancji, pielęgnacji butów, możliwości zwrotu. Gdy zauważyłam niewielką rysę na jednym z butów od razu zaproponował rabat. Zaoferował też pomoc, poprzez telefon do innego firmowego sklepu w celu sprawdzenia czy interesujący mnie model tam się znajduje. Gdy poprosiłam o odłożenie na jakiś czas butów, gdyż chcę się rozejrzeć jeszcze po pasażu, także spełnił moją prośbę. Gdy wróciłam do sklepu i zrezygnowałam z zakupu - zostałam potraktowana bardzo taktownie i ze zrozumieniem. W żaden spoosób nie dano mi odczuć że "zawiodłam nadzieję" na dokończenie transakcji.