Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: Mango
Treść opinii: Nikt z pracowników sklepu nie zareagował jakimkolwiek przywitaniem, skinieniem głowy, uśmiechem na pojawienie się mojej osoby, jako klienta w sklepie . W środku sklepu było kilka osób. Brak jakiejkolwiek zachęty ze strony sprzedawcy do zainteresowania zakupami w tym sklepie (jedna z Pań obsługujących zajęta była poprawianiem ekspozycji na wieszakach). Ani razu nie padło pytanie ze strony sprzedawcy, czy w czymś mi pomóc, czy czegoś konkretnego szukam. Brak propozycji pomocy i informacji po kilku minutach spowodował, że opuściłam ten sklep (po drodze, spytałam Panią z obsługi, która dalej była przy wieszakach, czy można zabrać ze sobą folder reklamowy sklepu, otrzymałam odpowiedź twierdzącą, jednak taki sposób nawiązania konwersacji nie przyniósł efektu w postaci zainteresowania sprzedawcy klientem). Wystrój wnętrz sklepu: czysto, towar poukładany na wieszakach promocyjnych /trzeba ostrożnie przechodzić, aby czegoś nie strącić/, ceny umieszczone w sposób widoczny. Przy kasie folder promocyjny /aktualna moda/ kolorowo drukowany i wydany w sposób staranny. Personel sklepu mimo tak znanej marki raczej nie stawia na jakość i prestiż obsługi.