Opinia użytkownika: CoolErka
Dotycząca firmy: Triumph
Treść opinii: Pojawiłam się w sklepie celem zakupu stanika do karmienia. Sklep czysty i zadbany. Muzyka w odpowiedniej głośności. Jedyne co mogło w danej chwili drażnić klienta to zamówione i właśnie dostarczone ciepłe jedzenie na wynos. Sprzedawczyni nie nawiązała ze mną kontaktu zaraz po wejściu do sklepu mimo tego, że mnie zobaczyła, wolała dokończyć pisanie. Po chwili podeszła do mnie i spytała w czym może pomóc. Spytała mnie o rozmiar i zaproponowała dwa staniki. Udałam się do przymierzalni. Sprzedawczyni nawiązywała ze mną rozmowę, pytała czy pasują i czy może podać jakiś inny rozmiar. Jednak dało się odczuć, że z chęcią poszłaby już zjeść to co właśnie zostało przyniesione. Po wyjściu z przymierzalni nie było już Pani, która zaczęła mnie obsługiwać. Druga ze sprzedawczyń dokończyła moją obsługę. Podziękowała za zakup i zaprosiła ponownie.