Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: ZweryfikowanyKlient

Dotycząca firmy: Gatta

Treść opinii: Do odwiedzenia sklepu zachęciły mnie plakaty z posezonową wyprzedażą. Gdy weszłam do środka, zauważyłam 2 panie ekspedientki: jedna na kasie a druga na sklepie(akurat rozmawiała z klientką) oraz 2 klientki. Podeszłam do półek z towarem. Zauważyłam kilka ciekawych fasonów rajstop w korzystnych cenach. Po kilku minutach podeszła do mnie pani ekspedientka, która wcześniej rozmawiała z klientką i zaproponowała swoją pomoc. Ja odpowiedziałam: "Dziękuję. Na razie oglądam". Po chwili "oglądania" zdecydowałam się wstępnie na 3 fasony rajstop i rozpoczęłam szukanie odpowiedniego koloru i rozmiaru. Niestety nie mogłam się za bardzo odnaleźć, ponieważ było tam bardzo dużo tych rajstop. Pewnie zauważyła to pani ekspedientka, bo podeszła do mnie i znów zaproponowała swoją pomoc. Pokazałam jej który fason rajstop mnie interesuje, podałam rozmiar i kolor. Niestety okazało się, że tylko w dwóch fasonach będą rajstopy w pożądanym przeze mnie kolorze i rozmiarze. Pani pomogła mi zdecydować, który fason będzie dla mnie najodpowiedniejszy. Po czym udałam się dokasy zapłacić za towar. Pani w kasie skasowała i zapakowała towar. Wyszłam ze sklepu zadowolona z zakupu i obsługi, dlatego przyznałam ocenę 5+.